Laat je website voor jou werken met marketing automation en e-mail marketing

Ontdek de mogelijkheden!
Je ontvangt vast wel eens een e-mail nadat je in een webshop je winkelmandje hebt gevuld, maar deze nog niet hebt afgerekend. Grote kans dat je vanuit die reminder alsnog tot aankoop over gaat. Dit soort mailtjes stuurt de webshop natuurlijk niet persoonlijk. Met marketing automation kunnen we dit soort taken automatisch voor je uit laten voeren.

Marketing Automation (MA) en e-mailmarketing kun je inzetten om inzichtelijk te krijgen wie je mogelijke klanten zijn, leads te genereren of om nog meer uit je marketingstrategie te halen. Met marketing automation helpen we je om jouw bezoekers te identificeren en om bepaalde taken en processen te automatiseren. Op deze manier laten we jouw website voor je werken.

Maar er kan nog veel meer. Denk bijvoorbeeld aan geautomatiseerde, gepersonaliseerde opvolging per e-mail nadat een formulier op de website is ingevuld, periodieke nieuwsbrieven of opvolging na het bezoek van een evenement.

 

Lees hier meer over marketing automation

Lees hier meer over e-mail marketing

Nieuwsbrieven en e-mailmarketing bij creaza
Auteur:

Sanne Huntink

online specialist | styling | grafisch vormgever