





Nieuwsbrief en fotografie pre-owneds Juweliershuis Aalbers
We ondersteunen Juweliershuis Aalbers met periodieke nieuwsbrieven en productfotografie, waarbij we bij de nieuwsbrieven gebruikmaken van marketing automation. De productfotografie wordt gedaan in onze professioneel opgezette fotostudio.
De kracht van Marketing Automation zit hem in het zichtbaar kunnen maken van anonieme (website)bezoekers. Door het gedrag van een bezoeker bij te houden en te koppelen aan reeds bekende gegevens, kunnen we deze bezoekers (prospects) van relevante informatie voorzien. Het doel is niet alleen om potentiële klanten te informeren, maar ook om aankopen in bijvoorbeeld de webshop te stimuleren en nieuwe prospects te verzamelen. Met marketing automation zorgen we ervoor dat belangrijke processen, zoals het opvolgen van leads en het versturen van nieuwsbrieven, geautomatiseerd worden. Dit biedt niet alleen gemak, maar maakt het ook mogelijk om klanten op het juiste moment te bereiken met relevante, gepersonaliseerde inhoud. Denk aan het automatisch versturen van een e-mail na het invullen van een formulier op de website, of het versturen van een nieuwsbrief met de nieuwste juwelen in de collectie. Deze technologie helpt Juweliershuis Aalbers om hun website effectief in te zetten en meer waarde uit hun klantcontacten te halen.
Daarnaast verzorgen wij productfotografie voor Juweliershuis Aalbers. Professionele productfoto’s spelen een cruciale rol in het creëren van een aantrekkelijk merkbeeld en het wekken van vertrouwen bij potentiële klanten. Wij kijken we verder dan alleen het maken van mooie beelden. We denken mee over het doel van de foto’s en hoe deze optimaal kunnen bijdragen aan de merkbeleving van Juweliershuis Aalbers.
Deze combinatie van marketing automation en hoogwaardige productfotografie zorgt ervoor dat Juweliershuis Aalbers op een effectieve en professionele manier in contact blijft met hun klanten.
Taak
Nieuwsbrief, marketing automation en fotografie