De Marke 1A, 6951 KM Dieren0313 - 76 90 66info@creaza.nl

Archive: Standaard

Business cards Amsterdam Canal Hotels

Voor de verschillende hotels van de Amstel Hospitality Group ontwikkelden we de complete visuele identiteit. Voorbeeld hiervan is de serie visitekaarten voor Amsterdam Canal Hotel, Canal Residence en de Boutique Apartments.

Verjaardagskaarten met spot-UV lak

De uitwerking van de nieuwe stijl die we voor Leander Grotenhuis creëerden, resulteerde in de productie van verschillende kaarten en waardecheques. De afgelopen tijd ontwikkelden we onder andere nieuwe verjaardagskaarten, ambassadeurskaarten en cadeaubonnen waarbij we kozen voor een exclusieve afwerking met onder ander Spot-UV-lak en foliedruk.

Postcards Amsterdam Canal Hotel

Voor de gasten van het Amsterdam Canal Hotel creëerden we deze serie ansichtkaarten.

Uitnodigingskaart voorjaarscollectie en koopzondag

Om de nieuwe voorjaarscollectie onder de aandacht te brengen bij de vaste klanten van Gilsing Herenmode, verzorgden we de vormgeving van de mailing. De extra aankondiging van de koopzondag droeg eveneens bij aan de gezellige en goed bezochte wijnproeverij op 8 maart in de herenmodezaak in Didam.

COOP Dieren en Grotenhuis Zonnestudio

Voor de joint promotion van COOP Dieren en Grotenhuis Zonnestudio, ontwikkelden we flyers en posters ter promotie van de actie “Met je kassabon gratis onder de zon!” Klanten van COOP Dieren kunnen tot en met eind april hun kassabon(nen) inwisselen voor zonnebankminuten. Iedere € 2,50 staat namelijk gelijk aan één minuut gratis zonnen. Deze actie wordt…

Flyers Remy Buiting

Voor de nieuwe rijschool van Remy Buiting uit Dieren ontwikkelden we het logo en de huisstijl. De productie van de flyers en visitekaarten de belettering van de lesauto en het daknaambord namen we eveneens op ons. Ook de nieuwe website www.remybuiting.nl is door creaza gerealiseerd.  

Timeless Magazine 2015

De jaarlijkse uitgave van het eigen magazine “Timeless” van Juweliershuis Aalbers, is een zorgvuldig geselecteerde verzameling van nouveauté’s op het gebied van exclusieve horloges en sieraden van toonaangevende merken als IWC Schaffhausen, Cartier, Chopard, Wellendorff en Piaget. De impressie van de vele nieuwe collecties is aangevuld met redactionele bijdragen die terugblikken op de activiteiten en evenementen…

Rebranding Leander Hairdressers

Leander Grotenhuis is de vijfde generatie in het bedrijf dat zich sinds 1866 bezig houdt met het knippen, kleuren, stylen en verzorgen van het haar. Als creative hair artist van L’Oréal Professionnel deelt Leander zijn ideëen en vakkennis met collega’s en ondernemers tijdens workshops en presentaties die hij geeft door het land. Een ambitieuze ondernemer met…

Mailing najaarscollectie 2014 Gilsing Herenmode

Op het moment dat de zomer zich nog even van z’n beste kant liet zien, druppelde de nieuwe najaarscollectie binnen bij de Didamse herenmodezaak van eigenaar Frank Hageman. Om de vaste klantenkring ook offline te attenderen op de komst van deze nieuwe herfst- en wintercollectie, verzorgden wij het ontwerp en de productie van deze mailkaart.

Folders voor het Geldersch 4span team

Ter promotie van de verhuuractiviteiten van het Geldersch 4span team van Hans Heus, verzorgden we de fotografie en opmaak van deze folders, met hierin een overzicht van de verschillende koetsen die het team verhuurt. De folders zijn de eerste uiting van de nieuwe huisstijl waaraan creaza als sponsor van het vierspan team momenteel werkt.

Voorjaarsmailing Juweliershuis Aalbers

In deze 4-luik brochure presenteert Juweliershuis Aalbers een deel van haar nieuwe collectie. Onder andere de nieuwe horloges van IWC Schaffhausen en TechnoMarine en sieraden van Albanu, Tirisi Moda en Heinrich Lausch bieden volop inspiratie voor moederdag!

Jubileumkrant Gilsing Herenmode Didam

Tweemaal per jaar verspreidt Gilsing Herenmode regionaal een actiekrant, om de actuele seizoenscollectie onder de aandacht te brengen. Het 115-jarig bestaan van dit Didamse bedrijf is door middel van deze special onder de aandacht gebracht in een oplage van 110.000 exemplaren. Wij mochten wederom de (beeld-)redactie en opmaak verzorgen.

MENU